Grand hotel Imperial

Nový, nejluxusnější hotel sítě hotelů Pytloun. Vlajková loď známého libereckého podnikatele dostala nový kabát od UVM včetně kompletní online podpory.

Imperial

Webové stránky

Nejlepší hotel ve městě...

Zadání bylo jasné. Vytvořit hotelový web, který bude nový Grand Hotel Imperial prezentovat v plné kráse. Nově otevřený hotel nabízí krásné, kompletně zrekonstruované superior pokoje a také 37 designových pokojů od předních designérů.

Cílem bylo připravit responsivní webové stránky, která bude svým designem zdůrazňovat kvality supermoderního hotelu a podpoří přímé rezervace. 

Jedná se již o 15. web, který jsme připravovali pro síť hotelů Pytloun během desetileté spolupráce. 


>
Webové stránky Imperial

Restaurace, kavárna, firemní sekce..

Restaurace je chloubou nejenom Grand Hotelu Imperial, ale také celého webu. Návštěvníkovi se mění hlavní obrázek podle času příchodu na stránku - pokud tedy přijde v ranních hodinách, webové stránky mu primárně zobrazí možnost snídaně v restauraci Zlatý kohout. 

Každý blok je tématicky zbarvený a přizpůsobený vybrané části dne - snídaně jako ospalý začátek dne s croissantem a ranními novinami symbolicky v pozadí. Dále oběd, kdy lidé ožívají a mají chuť na něco dobrého a nakonec večeře, kdy světla zhasnou a večerní atmosféra doslova vybízí k posezení u dobrého jídla či sklenky kvalitního vína. 


Webové stránky Imperial


Přehledné zobrazení 40 standardních a designových pokojů

Výzvou bylo, jak se vypořádat s velkým množstvím pokojů a jak dopřát návštěvníkovi ochutnávku aniž by byl přesměrován na stránku s detailem pokoje. Naše řešení zvládlo obojí - postranní slider poskytuje přehlednou navigaci, kde návštěvník klikne na náhledovou fotku pokoje a ten se mu otevře v hlavním okně se všemi potřebnými detaily a fotografiemi. Tato navigace samozřejmě zůstává zůstává k dispozici i při prohlížení detailu jednotlivých pokojů, takže vše je na dosah ruky, navíc plně responzivní!

Webové stránky Imperial

Online marketing

Emailing, SEO a webová analytika 

10 webů, 13 Facebookových účtů, Instagram, Pinterest a databáze 30 000 e-mailů. Víte, co to znamená? Spoustu práce! My jsme se ale výzvy nezalekli a rozhodli jsme se, že marketigovou podporu zvládneme na výbornou. Cílem bylo zvýšení návštěvností stránek a celkové zvýšení povědomí o značce Pytloun.  

>
Webové stránky Imperial

Naše řešení

Pro databázi desítek tisíc kontaktů jsme odeslali během marketingové kampaně celkem 6 newsletterů, které byly vždy originálně zpracované, ale přesto dodržely brand klienta. Jednalo se o infografiku, otevření restaurace nebo přání PF, vše samozřejmě responzivní. Výsledkem bylo nadprůměrná míra otevření i prokliku

Ke každému newsletteru byl klientovi k dispozici přehledný report o procentech otevření, prokliknutí, odhlášení atd. V průběhu celé kampaně byla průměrná návštěvnost webových stránek navýšena o desítky procent!

Webové stránky Imperial

Správa Facebookových účtů

12 individuálních a 1 společný účet Hotely. Pro takto rozsáhlé publikum jsme připravovali atraktivní obsah, pravidelně informovali o každodenním dění a vytvářeli příběh jednotlivých kampaní, jmenovitě velikonoční či valentýnské kampaně. Pružně jsme reagovali na veškeré změny a aktivně komunikovali s místní i cizojazyčnou klientelou.


Webové stránky Imperial

Navýšení počtu sledujících o 300%

Otázkou bylo, jak cílit přes jeden Instagramový účet na zákazníky celé sítě Pytloun Hotel Group a přizpůsobit tento kanál kampaním jednotlivých hotelů. Počáteční stav byl 80 sledujících a chybělo pravidelné přidávání příspěvků. V průběhu kampaně jsme cílili především na Liberecký region a po skončení 3 měsíční správy Pytloun_hotels bylo zvýšeno povědomí o značce o 300 % sledujících. Kromě tohoto média jsme dostali na starost také správu Pinterestu. 

Webové stránky Imperial

Webová analytika - rozhodování na základě čísel a změřeného chování návštěvníků

Webové stránky, online kampaně i emailingové rozesílky jsme pečlivě měřili a vyhodnocovali jejich úspěšnost pomocí upravených měřících nástrojů Google Analytics a HotJar.

Díky tomu jsme získali přehled o návštěvnosti a celkovému průběhu marketingové kampaně a mohli jsme tedy hodnotit její úspěšnost. Propojením PPC reklam, sociálních sítí a rozesílání newsletterů se nám podařilo za 3 měsíce navýšit průměrnou návštěvnost o více než 100%! 

Webové stránky Imperial
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Zpracovávám...