Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Aplikace Strojmex

Pro společnost Agromex jsme vyvinuli on-line nástroj na podporu a zprocesování obchodních případů. Databázový systém je určený pro obchodníky, kteří zjišťují skladové a výrobní možnosti, aby tak mohli zákazníkům nabídnout ty nejvhodnější stroje a příslušenství s co nejkratší dodací lhůtou.

  • Zrychlení firemních procesů
  • Zmenšení chybovosti
  • Fungování napříč 10 pobočkami
  • Postaveno na aplikaci IntraMax Premium

Cíle a výsledky

1 / 4
Zjednodušení interních procesů
Komplexní přehled napříč všemi pobočkami
Splněno
2 / 4
Vytvoření systému uživatelů
Autorizace jednotlivých stavů dle hierarchie zaměstnanců
Až 7 rolí
3 / 4
Jednoduché přihlášení
Napojení na MS Azure AD
Splněno
4 / 4
Plně responzivní systém
Optimalizováno pro různá rozlišení
100%
Proces realizace

Integrované řešení

Nové řešení pro správu a optimalizaci prodeje zemědělských strojů a příslušenství nahradilo starý systém komunikace mezi jednotlivými pobočkami.

Komplexní řešení pro obchod

  • Analýzy a testování
  • Návrh nové struktury nástroje
    Importní a exportní nástroje
  • UX/UI na míru
  • Podpora po spuštění
  • Dohled a údržba

Klíčové komponenty projektu

S důrazem na UX

Skupiny uživatelů

Schvalování, rezervace a provádění dalších operací dle přiřazených rolích uživatelů. Prodejci mohou přesunout stroj ze skladu na své pobočky, kde může být stroj x dní rezervován, prodán nebo odeslán zpět na sklad. Tyto úkony pak autorizuje vedoucí pobočky. Produktoví manažeři a top management má zase přehled o celkovém stavu a ekonomickém aspektu operací. Každá role má své specifické úkoly a odpovědnosti, které přispívají k efektivnímu provozu systému.

Efektivní řízení infrastruktury

Systém slouží jako přehled jednotlivých strojů a příslušenství v rámci všech poboček a centrály. Tímto způsobem poskytuje rychlý přístup k důležitým informacím o každé položce a umožňuje efektivní řízení.

Časová osa

Jedinečným prvkem je dynamická časová osa pro jednotlivé stroje a stavy. Tato vizuálně a barevně odlišená osa poskytuje uživatelům celkový přehled o aktuálních stavech strojů a zařízení, což umožňuje uživatelům snadnou identifikaci problémů a optimalizaci plánování.

Univerzálnost nástroje

Strojmex je nástroj vhodný pro všechny manažery, prodejce, vedoucí i zákazníky.. Jeho univerzálnost umožňuje jeho integraci do širokého spektra aplikací a procesů. Bez ohledu na to, zda spravujete prodej zemědělských strojů, automobilů či jiných strojů a produktů, Strojmex je flexibilní a přizpůsobitelný, aby vyhovoval všem potřebám.

Notifikace a nastavení práv

Správa Strojmexu se zaměřuje na efektivní řízení všech procesů spojených s importy hromadných strojů a příslušenství, včetně stavů importů. Klíčovým prvkem je katalog, který umožňuje řádnou kontrolu a sjednocení v rámci nástroje sloužící při importech s možností rozšíření/editace. Kromě toho je možné v této správě definovat časové intervaly a notifikace, které informují o jakýchkoliv změnách v stavech, což zajišťuje rychlou reakci a efektivní řízení.

Rádi s vámi probereme váš projekt.

Projektový manager
Lukáš Voplakal

+420 777 045 932
voplakal@uvm.cz

Dejte nám vědět o svém záměru

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním uvedených osobních údajů.

Prohlédněte si případové studie

Dodáváme úspěšná online řešení