Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

DGS

Pro libereckou pobočku velké evropské strojírenské firmy jsme nasadili na míru připravené řešení intranetu a modulů, které pomáhají informovat uživatele i zlepšovat firmu jako takovou.

  • Stovky uživatelů
  • Integrace Active Directory
  • Podpora zlepšovacích systémů

Cíle a výsledky

1 / 4
Kompletní náhrada původního řešení aktuální technologií
Splněno
2 / 4
Pravidelné aktualizace
Splněno
3 / 4
Zlepšení uživatelského rozhraní
Splněno
4 / 4
Integrace s Microsoft Active Directory
Splněno
Maximální nasazení týmu

Proces realizace

Nasadili jsme nové řešení a nahradili starý, nepružný intranet. Na nové technologii jsme mohli postavit mnoho rozšíření, které pravidelně aktualizujeme (u starého nešlo). Systém jsme propojili s MS Windows architekturou na úrovni jednotného přihlášení.

Komplexní řešení pro průmysl

  • Analýzy a testování
  • UX/UI
  • Grafické návrhy
  • Tvorba webu
  • Rezervační systém
  • Dohled a údržba

Klíčové komponenty

S důrazem na UX

Propojení s MS Active Directory

IS Firon jde bez problémů integrovat s MS AD, a tedy přihlašování do Windows je přenositelné do prostředí IS Firon. Uživatelé tak používají jedno heslo. Správce sítě pak může na jednom místě vytvořit uživatele, změnit mu heslo nebo zamítnout přístup. Vše se automaticky promítne i do IS Firon.

Integrace do stávajícího systému v prostředí VMware

IS Firon běžně nasazujeme na virtuální stroje v prostředí VMWare, XEN, … Výhodou pak je samozřejmě flexibilní škálovatelnost výkonu daného řešení.

Modul zlepšovacích návrhů

Podporuje zaměstnance v proaktivitě a zlepšování firmy jako celku. Výborný nástroj pro elektronickou implementaci různých zlepšovacích systémů typu kanban apod.

Modul fakturace

Systém evidence došlých faktur na úrovni recepce zajišťuje, že se vám důležitá pošta neztratí.

Rezervace služebních aut, notebooků a dalšího vybavení

Sdílení služební techniky formou online nástroje. Schvalování, plánování a efektivní využití aut, prezentačních nástrojů apod.

Rezervace zasedacích místností

Plánování schůzek v různých zasedačkách a saloncích firmy. Ihned vidíte obsazenost a dostupnost prostorů.

Rádi s vámi probereme váš projekt.

Projektový manager
Lukáš Voplakal

+420 777 045 932
voplakal@uvm.cz

Dejte nám vědět o svém záměru

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním uvedených osobních údajů.