Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Peroutka

Marketingový tým klienta nás oslovil s požadavkem na modernizaci webových stránek, korporátní grafiky i komplexního rozvoje obchodu v on-line prostředí. Společnost MP je moderní průmyslová tiskárna s tradicí výroby od roku 1991 a její potištěné flexibilní obaly putují k zákazníkům z celého světa. Vše jsme víceméně řešili on-line až na několik vstupních schůzek, abychom klienta poznali a seznámili se s jeho požadavky, cíli a očekáváními. 

  • Výrobce obalových materiálů
  • Unikátní digitální technologie
  • Jedinečnost produkce v rámci EU

Cíle a výsledky

1 / 5
Kompletní redesign a modernizace webu
Technický i obsahový upgrade
Splněno
2 / 5
Nová struktura služeb a přehlednější cílení na klienty
Skvělé výsledky dle GA
Splněno
3 / 5
Modernizovat kariérní sekci, lepší prezentace firmy jako zaměstnavatele
Zvýšil se počet žádostí
50%
4 / 5
Kvalitní fotografie pro prezentaci společnosti na webu i v printu
Produktové fotky i prostředí firmy
100x
5 / 5
Zavést nové jazykové mutace
DE, EN, RU, FR
Splněno
Komplexní portál

Řešení pro státní správu

V první řadě jsme se věnovali analýze firmy a jejímu současnému stavu, abychom získali co nejvíce informací o stávající situaci společnosti a jejích vizích. Společně jsme si vytvořili plán pro jednotlivé kroky k dosažení výsledků. Po dokončení analýz jsme začali zpracovávat obsahové části. Nové texty, profesionální fotografie interiéru a exteriéru firmy, navrhli jsme strukturu a na základě wireframů odladili nový layout webu. Součástí spolupráce je také rozšíření webu o referenční projekty s podporou e-mailingu a obchodních činností.

Tvorba

  • Tvorba webu a obsahu
  • UX/UI
  • Příprava obchodní komunikace
  • Správa a rozšíření webu 

Kampaň

  • Analýzy a průzkumy
  • Podpora a správa webu po spuštění

Studio

  • Tvorba obsahu, webu
  • Návrhy logotypu
  • Návrhy řešení komunikace on-line - tisková zpráva, e-mailing, odborné články
  • Foto produkce

Klíčové části projektu

S důrazem na UX

Analýza potřeb 

Sestavili jsme dotazník ke klíčovým bodům, které jsme s klientem diskutovali a převedli následně do jednotlivých kroků spolupráce.

Prezentace produktů a oborů

Požadavek byl zpracovat v layoutu a barvách produkty do mockupů, aby bylo vše sjednocené a neslo se v duchu vizuálu webu. Kompletně jsme redesignovali navigaci webu. Vytvořili jsme nové produktové podstránky pro jednotlivé obory, pro které tato společnost dodává obaly. To byla klíčová změna - původní řešení prezentovalo pouze technologie firmy bez cílení na klíčové skupiny. Implementováno je pokročilé načítání obsahu (partial-update), které nevyžaduje obnovení celé stránky a obnovuje pouze relevantní část stránky.

Kariérní web

Nová kariérní část webu zlepšuje možnosti prezentace volných pozic internímu HR oddělení. Rozdělili jsme na jednotlivé pozice do přehledného stromu a doplnili informace k bonusům.

Nerealizované návrhy nové corporate identity

Pro klienta jsme realizovali několik návrhů nové corporate identity. Klient nakonec ustoupil od záměru redesignu loga firmy, a tak do nového webu bylo zakomponováno původní logo.

Rádi s vámi probereme váš projekt.

Projektový manager
Lukáš Voplakal

+420 777 045 932
voplakal@uvm.cz

Dejte nám vědět o svém záměru

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním uvedených osobních údajů.