Peroutka
Marketingový tým klienta nás oslovil s požadavkem na modernizaci webových stránek, korporátní grafiky i komplexního rozvoje obchodu v on-line prostředí. Společnost MP je moderní průmyslová tiskárna s tradicí výroby od roku 1991 a její potištěné flexibilní obaly putují k zákazníkům z celého světa. Vše jsme víceméně řešili on-line až na několik vstupních schůzek, abychom klienta poznali a seznámili se s jeho požadavky, cíli a očekáváními.
- Výrobce obalových materiálů
- Unikátní digitální technologie
- Jedinečnost produkce v rámci EU
Cíle a výsledky
Komplexní řešení
V první řadě jsme se věnovali analýze firmy a jejímu současnému stavu, abychom získali co nejvíce informací o stávající situaci společnosti a jejích vizích. Společně jsme si vytvořili plán pro jednotlivé kroky k dosažení výsledků. Po dokončení analýz jsme začali zpracovávat obsahové části. Nové texty, profesionální fotografie interiéru a exteriéru firmy, navrhli jsme strukturu a na základě wireframů odladili nový layout webu. Součástí spolupráce je také rozšíření webu o referenční projekty s podporou e-mailingu a obchodních činností.
Tvorba
- Tvorba webu a obsahu
- UX/UI
- Příprava obchodní komunikace
- Správa a rozšíření webu
Kampaň
- Analýzy a průzkumy
- Podpora a správa webu po spuštění
Studio
- Tvorba obsahu, webu
- Návrhy logotypu
- Návrhy řešení komunikace on-line - tisková zpráva, e-mailing, odborné články
- Foto produkce
Klíčové části projektu
Jednotlivé obory
Pomocí dlaždic jsme vytvořili nové produktové podstránky jednotlivých oborů, pro které tato společnost dodává obaly. To byla klíčová změna - původní řešení prezentovalo pouze technologie firmy bez cílení na klíčové skupiny.
Prezentace produktů
Požadavek byl zpracovat produkty v layoutu a barvách do mockupů, aby bylo vše sjednocené a neslo se v duchu vizuálu webu. Kompletně jsme také redesignovali navigaci webu a implementovali pokročilé načítání obsahu (partial-update), které nevyžaduje obnovení celé stránky a obnovuje pouze relevantní část stránky.
Kariérní web
Nová kariérní část webu zlepšuje možnosti prezentace volných pozic internímu HR oddělení. Stánku jsme rozdělili na jednotlivé pozice do přehledného stromu a doplnili informace k bonusům.
Nerealizované návrhy nové corporate identity
Pro klienta jsme realizovali několik návrhů nové corporate identity. Klient nakonec ustoupil od záměru redesignu loga firmy, a tak do nového webu bylo zakomponováno původní logo.
Rádi s vámi probereme váš projekt.
Projektový manager
Lukáš Voplakal