Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Forum Liberec

Skrze kvalitní obsah nyní dosahujeme výborných výsledků ve srovnání s ostatními regionálními centry i řadou obchodních center po celé ČR. V roce 2019 získalo centrum ocenění za nejlepší online ve skupině. Podařilo se nám dosáhnout všech vytyčených cílů a k našemu příjemnému překvapení a spokojenosti klienta je i dalece přesáhnout.

  • 120 obchodů, 45000m2
  • Obchodní centrum v srdci města
  • Desítky tisíc zákazníků

Cíle a výsledky

1 / 6
Rozšířit počet relevantních fanoušků
>7000
2 / 6
Zvýšit dosah komunikovaného obsahu
>100%
3 / 6
Zajistit pozitivní PR v oblasti sociálních sítí i v době rekonstrukce obchodního centra
Splněno
4 / 6
Dlouhodobě zlepšovat vztah s komunitou
Splněno
5 / 6
Zavádět nové komunikační formáty
Videa a živé fotografie každý měsíc
100x
6 / 6
Soutěžní formáty pro vyšší zapojení
Skvělá čísla díky atraktivním tématům
50+
Kvalitní komunikace a obsah

Budování komunity

Nastavili jsme procesy a pravidla fungování v oblasti sociálních médií, kde zajišťujeme na pravidelné bázi kvalitní vizuální obsah. Dodávaný video content nám výrazně podporuje dosah a uživatelský prožitek. Připravili jsme unikátní módní microsite pro větší šíření originálního fashion obsahu, který pro obchodní centrum vytváříme. Budujeme komunitu napříč komunikačními kanály.

Tvorba

  • UX/UI
  • Tvorba online magazínu

Kampaň

  • SEO
  • Měření
  • Podpora po spuštění
  • Správa Facebooku
  • Správa Instagramu

Studio

  • Tvorba obsahu
  • Video produkce
  • Foto produkce
  • Produkční zajištění akcí
Profesionální tvorba

Copy, foto a video

Facebook a Instagram

Náplň práce představuje zajištění komunikace s komunitou na sociálních sítích, odpovídání na zprávy či dotazy a vytváření samotného obsahu - posty, eventy, stories. Samostatnou kapitolu představuje plánování reklamních kampaní nebo individuální podpora jednotlivých postů.

Podpora in-store událostí

Jednotlivé události jako je výročí, akce nebo otevírání nových prodejních jednotek se podporují na sociálních sítích s motivací účasti na daných akcích.

Atraktivní obsah

Pro zajištění jisté souvislosti a srozumitelnosti naší komunikace jsme zvolili formu foto-video seriálu, který nám umožňoval prezentovat široké spektrum obchodů centra. Okrajové množství se pak prezentovalo ad hoc tématy.

Microsite pro podporu budování komunity a vytěžení obsahu

Pro podporu budování komunity, maximální vytěžení vytvářeného obsahu a vytvoření jisté kontinuity pro komunitu jsme připravili microsite. Microsite fungoval formou blogu, který byl rozdělený do různých kategorií a využíval fotografie a videa vytvořené přímo v obchodním centru.

Rádi s vámi probereme váš projekt.

Projektový manager
Lukáš Voplakal

+420 777 045 932
voplakal@uvm.cz

Dejte nám vědět o svém záměru

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním uvedených osobních údajů.

Prohlédněte si případové studie

Dodáváme úspěšná online řešení