Forum Liberec
Skrze kvalitní obsah nyní dosahujeme výborných výsledků ve srovnání s ostatními regionálními centry i řadou obchodních center po celé ČR. V roce 2019 získalo centrum ocenění za nejlepší online ve skupině. Podařilo se nám dosáhnout všech vytyčených cílů a k našemu příjemnému překvapení a spokojenosti klienta je i dalece přesáhnout.
- 120 obchodů, 45000m2
- Obchodní centrum v srdci města
- Desítky tisíc zákazníků
Cíle a výsledky
Budování komunity
Nastavili jsme procesy a pravidla fungování v oblasti sociálních médií, kde zajišťujeme na pravidelné bázi kvalitní vizuální obsah. Dodávaný video content nám výrazně podporuje dosah a uživatelský prožitek. Připravili jsme unikátní módní microsite pro větší šíření originálního fashion obsahu, který pro obchodní centrum vytváříme. Budujeme komunitu napříč komunikačními kanály.
Tvorba
- UX/UI
- Tvorba online magazínu
Kampaň
- SEO
- Měření
- Podpora po spuštění
- Správa Facebooku
- Správa Instagramu
Studio
- Tvorba obsahu
- Video produkce
- Foto produkce
- Produkční zajištění akcí
Copy, foto a video
Facebook a Instagram
Náplň práce představuje zajištění komunikace s komunitou na sociálních sítích, odpovídání na zprávy či dotazy a vytváření samotného obsahu - posty, eventy, stories. Samostatnou kapitolu představuje plánování reklamních kampaní nebo individuální podpora jednotlivých postů.
Podpora in-store událostí
Jednotlivé události jako je výročí, akce nebo otevírání nových prodejních jednotek se podporují na sociálních sítích s motivací účasti na daných akcích.
Atraktivní obsah
Pro zajištění jisté souvislosti a srozumitelnosti naší komunikace jsme zvolili formu foto-video seriálu, který nám umožňoval prezentovat široké spektrum obchodů centra. Okrajové množství se pak prezentovalo ad hoc tématy.
Microsite pro podporu budování komunity a vytěžení obsahu
Pro podporu budování komunity, maximální vytěžení vytvářeného obsahu a vytvoření jisté kontinuity pro komunitu jsme připravili microsite. Microsite fungoval formou blogu, který byl rozdělený do různých kategorií a využíval fotografie a videa vytvořené přímo v obchodním centru.
Rádi s vámi probereme váš projekt.
Projektový manager
Lukáš Voplakal