15. 10. 2015
Případové studie

RealSan.cz: Redesign zvýšil počet poptávek

Reference RealSan

"Přijmout tuto zakázku od společnosti RealSan byla velká výzva” říká v krátkém rozhovoru jednatel UVM Lukáš Voplakal.

Jak jste se dostali ke spolupráci s klientem?

Především dobré jméno a reference nám pomohly k dohodě. Velký díky patří Ivaně Koutové, se kterou jsme spolupracovali na přípravách této zakázky.

Čím byl klient specifický?

U tohoto klienta bylo velice důležité poznat všechny interní procesy, cílové skupiny, rozdělení služeb atd. Pro tuto přípravnou fázi jsme využili modelu Lean canvas, kterým jsme popsali všechny důležité interní informace. Tento model doporučuji všem, kteří začínají s realizací nového projektu, případně chtějí nově definovat svou strategii. Lean canvas je dobrým nástrojem pro utřídění a pojmenování klíčových procesů ve společnosti.

Pomohlo využití této metody při vlastní realizaci webu a eshopu?

Lean canvas jsme zpracovali pro každou cílovou skupinu webu/firmy a díky tomu jsme měli veliké množství informací, které jsou nezbytné pro kvalitní návrh uživatelského prostředí. UX designér měl díky těmto datům skvělý přehled a možnost šít design přímo na míru potřebám zákazníkům našeho klienta.

Jaká specifika má tento projekt?

Jedná se o kombinaci webových stránek s eshopem, čemuž bylo potřeba přizpůsobit administraci a redakční systém.

Jaké má web výsledky několik měsíců od spuštění?

U nového webu jsme zaznamenali značný nárust vyplněných kontaktních a objednávkových formulářů. Osvědčilo se zavedení online chatu na stránce. I přeste, že web zůstal obsahově stejně rozsáhlý jako předchozí verze, díky vhodnému rozmístění informací a navigace se podařila snížit bounce rate, tedy míra okamžitého opuštění webu.

Webové stránky www.realsan.cz i nadále spravujeme, vyhodnocujeme jejich návštěvnost a sledujeme přehledné heatmapy. Naše práce tedy nekončí předáním webu, tímto krokem spolupráce teprve začíná. Více informací o projektu najdete také v referencích.

 

Ing. Lukáš Voplakal - senior analytik, jednatel 
Společně s Jakubem Urbanem založili UVM interactive v roce 2008. Vývojem online aplikací, webových stránek a eshopů se zabývá od roku 2000 a ve firmě zastává funkci senior analytika.

 

Newsletter

Buďte s námi online. Napište nám svůj e-mail, ať se o zajímavých tématech z digitálního světa dozvíte jako první. Píšeme je pro Vás.

Pro sledovače a šérovače

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Zpracovávám...