10. 7. 2016
Případové studie

Nový web hotelu Svachův Dvůr zvýšil atraktivitu celého resortu

Hotel Svachův Dvůr - zvýšená atraktivita areálu

Jak jste se dostali ke spolupráci s klientem? Přeci jen mezi resortem Svachovka a UVM je zhruba 270km. Ovlivnila vzdálenost nějakým způsobem komunikaci?

Majitel tohoto úžasného areálu nás oslovil na základě našich referencí. Líbila se mu naše práce pro hotely Pytloun a například také web sklárny Novosad a syn z Harrachova. Harrachovský areál má hodně společného s hotelem Svachův dvůr u Českého Krumlova, jelikož prezentuje více aktivit najednou: hotel, restauraci, pivovar, destilérku lázně, golf atd. Není jednoduché takovéto množství informací přehledně zpracovat. Na novém webu svachovka.cz se nám to myslím podařilo.

Vzdálenost od našeho sídla je sice větší, ale pro nás to není problém, působíme po celé ČR, proto i s tímto klientem proběhla konzultace několikrát přímo u něj, ve Svachově Lhotce, která leží 5 minut jízdy od Českého Krumlova.

Jaký byl důvod pro změnu webových stránek a jaké jste navrhli řešení?

Hlavním důvodem pro změnu webu byla potřeba modernizace, starý web již neodpovídal dnešním trendům, nebyl responsivní. Navíc ve Svachovce nyní otevřeli unikátní destilérku Svach, takže bylo třeba web o tuto část rozšířit.

Již dlouhá léta spolupracujete se známým libereckým hoteliérem Lukášem Pytlounem, který provozuje síť 8 hotelů. Usnadnily Vám získané zkušenosti řízení projektu?

Určitě. Každá realizace webu, online aplikací či online marketingu Vás posouvá, obohacuje o znalosti konkrétních oborů. A zrovna segment ubytování máme zvládnutý velice dobře, nejen díky více než 12-ti leté spolupráci s hotely Pytloun, ale i s dalšími hotely a penziony.

Zákazník se často rozhoduje o ubytování na základě prvního dojmu. V době internetu je často hotelový web prvním setkáním nabídky hotelu a zákazníka. Jaký Vy osobně máte názor?  

Ze statistik víme, že pro návštěvníky hotelového webu jsou klíčové tři věci: popis pokojů a jejich fotografie, ceník a celková fotogalerie. Tedy ano, důležitý je první dojem, hned poté ale i cena. Pokud se tyto dva parametry sejdou, či dokonce kvalitou předčíte očekávání za konkurence schopnou cenu, máte vyhráno.  

Přesně toto je příklad Svachovky. Skvělá kombinace služeb od výborné restaurace, pivovaru a destilérky, až po kvalitní ubytování v hotelu s lázněmi za rozumné peníze dělá z tohoto areálu místo, které byste neměli minout. Mohu osobně doporučit a přikládám několik fotek “z rodinného alba”;)
 

Ing. Lukáš Voplakal - senior analytik, jednatel

Firmu založil společně s Jakubem Urbanem. Vývojem online aplikací se zabývá od roku 2006 a ve firmě zastává funkci senior analytika.

A co říká na spolupráci zástupce Svachovky Zuzana Neumannová?

Co se týče spolupráce s UVM, upřímně byla z mé stany zprvu rozpačitá, než se věci daly do pohybu. Po návštěvě resortu pana Voplakala a zpřístupněním pro mne jako administrátora na stránky se vše zjednodušilo a reakce ze strany UVM byly pružnější. Jinak stránky jako takové nám přátelé a hosté velmi chválí a věřím, že nový kabát nám přidá na atraktivitě a Svachovka si jej rozhodně zasloužila. 

Newsletter

Buďte s námi online. Napište nám svůj e-mail, ať se o zajímavých tématech z digitálního světa dozvíte jako první. Píšeme je pro Vás.

Pro sledovače a šérovače

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Zpracovávám...