21. 8. 2013
E-commerce

Přirozené SEO techniky a tipy pro rok 2013

Přirozené SEO techniky a tipy pro rok 2013

Dnes si probereme tipy pro SEO, které by měly v roce 2013 zajistit, aby si váš web nevedl špatně, ba dokonce přímo naopak, měl by se díky nim co nevidět posunout na velmi dobrou pozici. Jisté věci totiž, navzdory jakýmkoliv updatům, stále platí...

1. Unikátní a čerstvý obsah

Při 100% kopírování obsahu z jiných webů, vás budou vyhledávací enginy postihovat, což platí speciálně o Googlu. Jen tak zkopírovat něco odjinud proto není ideální cesta. Dokonce tím pozice vašich stránek často nabere směr kontraproduktivní, jelikož může vše dopadnout tak, že s převzatými články si pohoršíte meziročně více, než kdybyste je vůbec neuvedli. Pakliže chcete obsahově nabídnout jen to nejlepší, ověřte si raději vždy před zveřejněním, zda již něco hodně podobného nevyšlo.

2. Velmi kvalitní obsah

Je jedno, jak moc něco optimalizujete nebo ne, obsah vždycky určuje směr a hraje prim. Samozřejmě, když už ho píšete, pak zpracovat ho v duchu dobrého SEO a používat určitá klíčová slova není špatný nápad, ale jistě je všem ze SEO branže známo, že ani s těmi se to nesmí přehánět, jelikož virtuální oko Google je ohledně nadbytečného používání slov přísné a neúprosné. Obsah by zároveň neměl být ani dlouhý, ani krátký (enginy jej mohou dokonce brát jako spam - to je samozřejmě i důvod, proč řada webů příspěvěk bere, pokud má alespoň 300 slov). Pište zkrátka obsah především pro uživatele a nikoliv pro SEO.

3. Přirozené zpětné odkazy

Postavit slušnou sbírku kvalitních zpětných odkazů bude náročnou výzvou - Google si totiž (opět s účelem vypořádání se se spamem) považuje pouze linků kvalitních. Mnoho stránek je dnes zasaženo Google Pandou, čemuž se pokuste zabránit stavěním přirozených linků. Komentové spamy již dávno nefungují, takže o těch ani neuvažujte. A nezapomeňte ani na to, že Google nabízí nástroj, který se s mizernými spamerskými weby dokáže poprat - jedná se o nástroj Disavow Links umístěný v Google Webmaster Tools, který určitě pravidelně používejte.

4. Interní odkazy

Interní odkazy nejsou špatnou volbou tehdy, když máte spoustu obsahu. Ale pozor, i zde platí, že by obsah měl být relevantní a prvotřídní! Po aplikaci interních odkazů by v praxi mělo docházet k tomu, že se návštěvníci budou u vás zdržovat a nebudou odcházet.

5. Sociální média

Nevedla si zle v letech minulých a v tom letošním ještě získají na důležitosti. Ano, řeč je pochopitelně o sociálních médiích všeho druhu. Platí u nich velmi prostá logika: když máte odkazy na sociálních médiích, znamená to, že jste dobří a zajímaví pro lidi a proto budete i pro Google. Optimalizovat nyní stránky bez přidání Google +1, Like z Facebooku a Tweetů by proto určitě nebyla moudrá cesta.

6. Stránky uzpůsobené mobilním zařízením

Den co den řada lidí neustále pendluje nejen mezi svým domácím a pracovním PC, ale také mezi domácím a pracovním tabletem a smartphonem. Nemalé procento návštěvníků k vám určitě míří pomocí podobných zařízení, pročež by jim vaše stránka měla být přizpůsobena a velmi dobře zobrazována na malých displejích. Ta největší zakázka vašeho života za vámi totiž může přijít právě skrze mobilní displej, takže proč se o ni zbytečně připravit?

 

Zdroj: seotipsethical.blogspot.cz/2013/02/latest-ethical-seo-tips-and-techniques.html

Newsletter

Buďte s námi online. Napište nám svůj e-mail, ať se o zajímavých tématech z digitálního světa dozvíte jako první. Píšeme je pro Vás.

Pro sledovače a šérovače

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Zpracovávám...