15. 10. 2015
Návody

Jak v Google Analytics odfiltrovat vlastní návštěvy - DIY

Jak v Google Analytics odfiltrovat vlastní návštěvy - DIY

 

“Návštěva je skupina interakcí, které proběhnou na webu během určité doby. Jedna návštěva může zahrnovat například několik zobrazení stránek, událostí, interakcí v sociálních sítích a transakcí elektronického obchodu.” Nápověda Google Analytics

Pokud se zamyslíte nad výše uvedenou definicí návštěvy, uvědomíte si, že jakékoliv zobrazení obsahu Vašich stránek je v Google Analytics započítáno jako návštěva. Ale co si možná neuvědomujete je fakt, že Vy i Vaši zaměstnanci jste při spuštění stránek započítáni jako návštěva - a to i přesto, že Vás obsah vůbec nemusí v danou chvíli zajímat, chcete se pouze přihlásit k firemnímu účtu nebo e-mailu.

Jak se tedy zbavit těchto nechtěných statistik ve 4 krocích?

  1. V Google Analytics vyberte kartu Správce a přejděte k účtu, ve kterém chcete vytvořit filtr

  2. Ve sloupci Účet klikněte na položku Všechny filtry

  3. Klikněte na +Přidat filtr
     

  1. Vyplňte Název filtru, Typ filtru - vyloučit, Provoz z IP adres, vyberte jednu z následujících možností pro výběr IP adres. Poté vyplňte konkrétní IP adresy, které nechcete do návštěv započítávat.​
     

 


​Ale co dělat, když jste velká firma s velkým množstvím IP adres? V podstatě to samé.

  1. V Google Analytics vyberte kartu Správce a přejděte k účtu, ve kterém chcete vytvořit filtr

  2. Ve sloupci Účet klikněte na položku Všechny filtry

  3. Klikněte na +Přidat filtr

  4. Vyplňte Název filtru, Typ filtru - vyloučit, Návštěvnost z domény ISP, vyberte které se rovnají nebo které obsahují a vyplňte Doménu ISP (tu Vám sdělí Váš programátor)


Hotovo! Máte úspěšně nastavený filtr pro vlastní návštěvy a Vaše statistiky jsou zase o něco přesnější.

Jsme UVM. Unique, Valuable, Mindful.
 


Nevíte si rady s Google Analytics?

Poradíme Vám - ve speciálním workshopu na téma Měříme weby.

workshop

Newsletter

Buďte s námi online. Napište nám svůj e-mail, ať se o zajímavých tématech z digitálního světa dozvíte jako první. Píšeme je pro Vás.

Pro sledovače a šérovače

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Zpracovávám...